Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

πάρτυ κοκκινοσκουφίτσα

 Η γλυκιά μου ανιψούλα έγινε 3. Πώς περνάνε τα χρόνια...σα νερό. Και επειδή της άρεσε πολύ το παραμυθάκι με την κοκκινοσκουφίτσα, το θεώρησα σαν μια πολύ καλή ευκαιρία, να ετοιμάσω ένα πάρτυ με αυτό το θέμα. Πάντα μου αρέσουν οι προκλήσεις, και πάντα ενθουσιάζομαι όταν μου ζητάνε πρωτότυπα θέματα για πάρτυ που ξεφεύγουν απ'τα κλασικά συνηθισμένα παιδικά. Έτσι έκανα την έρευνα μου 1 μήνα νωρίτερα, συγκέντρωσα ό, τι χρειαζόμουν από πληροφορίες και από υλικά, και υλοποιήσαμε την όμορφη αυτή ιδέα. Το πάρτυ έγινε σε παιδότοπο, οπότε μπορούσα να κάνω αρκετά πράγματα (αν και μικρός ο χώρος) και όλοι έφυγαν ενθουσιασμένοι. 
Καταρχήν, σχεδίασα τα εκτυπωτικά του πάρτυ (προσκλητήρια, αφίσα καλωσορίσματος, banner, ταμπελάκια μπουφέ και νερών, χωνάκια κλπ.). Άλλο ένα κομμάτι που μου αρέσει πολύ, πέραν της διακοσμητικής ζαχαροπλαστικής! Τα χρώματα στα οποία κινήθηκα ήταν κυρίως το κόκκινο καρό, το πράσινο και το καφέ.




Είχαμε μπουφέ αλμυρών (τυροπιτάκια-λουκανοπιτάκια με τέλεια χειροποίητη ζύμη, κεφτεδάκια, πατατοκεφτέδες, και μπόμπες γαλοπούλα-τυρί, και τόνο). Δυστυχώς δεν πρόλαβα να φωτογραφίσω το μπουφέ αλμυρών, συγκέντρωσα όμως φωτογραφικό υλικό απ'το candy bar. Για το μπουφέ γλυκών, εφτιαξα καταρχήν μπισκότα λεμονιού. Είχαμε μπόλικα σχέδια, κοκκινοσκουφίτσες, λύκους, καλαθάκια, σπιτάκια, μηλαράκια, μανιτάρια.





Επίσης είχαμε λαχταριστά cakepops με επικάλυψη λευκής σοκολάτας, και πεντανόστιμα γαλλικά μακαρόν, με γεύση φράουλα και βανίλια...


...αλλά και μαρεγγάκια χρωματιστά

Τα νεράκια μας δρόσισαν τους καλεσμένους
 

Και στο τέλος όλα τα παιδάκια πήραν το δωράκι τους. Μεταλικά κουτάκια γεμάτα με διάφορα καλούδια, και κονκάρδες με το θέμα του πάρτυ και το όνομα και την ηλικία της μικρής σαν αναμνηστικό (τα οποία επίσης σχεδίασα)



Και φυσικά είχαμε και την τριόροφη τουρτα μας, που ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσα να φτιάξω για τη μικρή μου ανηψούλα.

Φωτογραφίες απ'το candy bar





Τέλος, έφτιαξα άλλη μια τουρτίτσα που πήρε η Έλενα στον παιδικό σταθμό για να κεράσει όλους τους μικρούς της φίλους.

Χρόνια πολλά, καλά κι ευλογημένα στην μικρή μου ανηψούλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου